Tefal C42719 Renew ON keramische wokpan 28 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal C42719 Renew ON keramische wokpan 28 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Marjan Utrecht 09-03-2023

Goede pan

Inmiddels gebruiken we de pan een aantal weken, en wassen we hem alleen in de vaatwasser (niet met de hand) en kunnen we concluderen dat we tot nu toe erg tevreden zijn. Mindere punten zijn: hij is best wel zwaar, het handvat zit een beetje scheef en het uiterlijk is zeker niet lelijk maar ook niet bijzonder. De Tefal stip vind ik handig in gebruik, ik (moet) nu iets langer wachten dan ik gewend ben. Kortom gewoon wat je van een pan verwacht en hoopt, niet meer niet minder!

Minpunten

• zwaar

Paula 07-03-2023

Zeer tevreden

Zware pan waarvan je het kwaliteit zeker merkt het duurt even voordat het warm is maar dan gaat het ook perfect Geen olie of boter meer nodig Gebruik hem nu een maand en blijft er mooi uit zien (niet in de vaatwasser doen) Raad deze pan zeker aan

Pluspunten

• Verdeeld de warmte
  • Goed kwaliteit

Minpunten

• Zware kant

m**************@g******** 06-03-2023

Fijne allround wokpan

De wokpan gebruik ik voornamelijk als pan om van alles in te bereiden. Voor echt wokken zou ik een bollere pan willen. De anti-aanbaklaag is zeer goed en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Anti-aanbaklaag uitstekend
  • Mooi
  • Breed inzetbaar

Minpunten

• Minder bol dan bij een echte wokpan

A**********@l****** 06-03-2023

Fijne wokpan

Het is een fijne wokpan. Handig in gebruik. Je hebt weinig tot geen olie nodig. Pan is snel warm. Gladde bodem. Bakt niet aan. Makkelijk schoon te maken.
Ziet er ook mooi uit.

Pluspunten

• Snel warm
  • Bakt niet aan

s*******@g******** 06-03-2023

Super fijne pan

Hele fijne pan, geen boter of olie nodig gehad in deze pan. Ook als dat soms wel in het recept stond, er zit gewoon een heel fijn laagje in waardoor alles door de pan heen glijdt.

Pluspunten

• Stevige pan
  • Bakt niet aan

Minpunten

• Zwaar gewicht

Manouke10 05-03-2023

Fijne pan

Het is een mooie pan. Ligt fijn in de hand. Wokgerechten kun je goed schudden. Let wel op niet te hard want de binnenkant is erg glad. Ideaal dat je geen boter hoeft te gebruiken. Ik gebruik een heel klein beetje zelf voor de kleur en smaak. Het is echt een toevoeging aan je pannenset!! Hij bakt niet aan door de fijne anti aanbaklaag. Ideaal!!

d***********@h********** 05-03-2023

Licht in gewicht.

De pan is handzamer lekker licht in gewicht. Vooral is het fijn dat hij duurzaam gemaakt is. Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Groot genoeg
  • Goede antiaanbaklaag

nanne vermeulen 05-03-2023

Mooie pan

Zeer mooie nieuwe pan van tefal. De pan warmt snel op en is gemakkelijk schoon te maken. Ik zal mijn pannenset in vervolg met deze pannen uitbreiden.

Pluspunten

• Anti aanbak

Minpunten

• Prijzig

Base202 27-02-2023

Fijne wok

Erg fijne wok pan die licht aanvoelt maar degelijk oogt. Hij is snel warm en door de keramische laag gebruik ik minder Olie/boter. Door de thermospot zie je snel of de pan op temperatuur is. Schoonmaken gaat erg simpel het meeste veeg ik er zo uit. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk schoonmaken

i****************@l****** 26-02-2023

Niet mokken, lekker wokken!

Deze pan is licht in gewicht, dus kan ik mijn gerechtjes ook makkelijk omhoog flippen. Het handvat is van plastic en wordt ook niet heet.

Je hebt nagenoeg geen vetstof nodig om in te bakken, je vlees of groentes blijven plakken op de bodem.

Ik heb al heerlijke maaltijden mogen maken met deze fijn wokpan.

Pluspunten

• Licht
  • Fijn handvat

Ron 25-02-2023

Voelt Goed

In meerdere opzichten is de titel van toepassing op deze wok. Ik zal proberen dit uit te leggen. Het voelt al goed dat je de pan mag testen. Het voelt goed dat je weet dat de pan gemaakt is van hergebruikte materialen. Het voelt goed dat deze snel binnen kwam na bestelling en wellicht het meest belangrijke het voelt goed om hem te gebruiken. Ja de wok is voor mij een eerste sinds lange tijd dat er geen antiaanbaklaag in zit, daar was ik eerder echt van overtuigd, maar deze aluminium pan heeft in de eerste 6 keer dat ik hem nu gebruik me zeer verwonderd. Geen aanbak (als je goed voor verwarmt), verwarmt makkelijk en snel, maar is eigenlijk net te klein voor onze wokbrander. Toch is het prettig koken, bakken en opwarmen in deze pan. Ik gebruik weinig olie (of boter) maar alles is toch heerlijk bij te houden zonder dat het aanbrandt. Deze pan moet ik nog wel wat langer proberen om het zeker te weten maar zou wel eens de favoriete wok kunnen worden van mij, en ik heb er een stuk of 5 om uit te kiezen. Ik ben er blij mee zover.

Pluspunten

• Fijne handgreep
  • Geen telfon toch niet aanbakken

Minpunten

• net iets te klein voor 5 personen
  • net iets te klein voor onze wokbrander

As1970 24-02-2023

Fantastische pan!

Wat een fantastische pan!
De pan is erg snel warm, bakt in het geheel niet aan (en zeker met hoog 'vuur' om te wokken is dat niet ongebruikelijk) en is super makkelijk schoon te maken.
Daarnaast is een paar druppels olie voldoende om de groente en/of vlees mooi aan te bakken.

Naast de wokpan staat nu ook de hapjespan op mijn verlanglijstje!

Pluspunten

• snel warm
  • mooi design
  • bakt niet aan
  • makkelijk schoonmaken

Maris 24-02-2023

Super fijne pan

Wat een fijne pan! Goed formaat, grote doos word hij geleverd dat een beetje zonde inclusief omdoos. Wij kende deze serie al dus waren super blij met de uitbreiding. Wij hebben de grote versie 28 dus er kan veel in ideaal voor een gezin van 4. Hij is goed schoon te houden en het vet gast er makkelijk vanaf door de correcte anti aanbaklaag welke er in zit. Eigenlijk is het een kunst om wat te laten aanbakken. In de vaatwasser en hij is weer schoon. Echt een aanrader

Pluspunten

• Gewicht
  • Anti aanbak

Minpunten

• Prijzig